Reserveren

In verband met de corona maatregelen is het verplicht om te reserveren. Bij binnenkomst vragen wij u om een online registratie te doen en uw handen te desinfecteren. Elk gezelschap houdt 1,5 meter afstand van andere gezelschappen. Bij online reserveren verklaart u geen gezondheidsklachten te hebben.

U kunt bij Jasmijn Garden telefonisch reserveren via 0592-373285 of via onderstaande online reserveringssysteem. Bij succesvolle reservering ontvangt u een bevestigingsmail. Het is mogelijk dat deze in uw spamfolder komt. Reserveringen voor dezelfde dag is aangeraden om telefonisch contact door te geven.

Wanneer u reserveert voor het weekend of een feestdag, vragen we u vriendelijk rekening te houden met de meerdere zittingen die we kunnen gaan hanteren. Hierdoor kan het zijn dat u helaas niet meer kan reserveren voor bepaalde tijdstippen.

Wij proberen rekening te houden met uw eventuele tafelvoorkeur, echter kunnen wij het niet garanderen.

DUNCH - Diner Lunch

Naar aanleiding van de persconferentie van 26 november zijn wij alleen geopend voor Dunch (diner-lunch). Afhalen en bezorgen blijft mogelijk. Ons Asian Fusion & Grill restaurant is gesloten tot nader bericht.

 

Dinsdag t/m donderdag

A La Carte van 13:00 tot 17:00

 

VRIJDAG T/M ZONDAG

A La Carte van 13:00 tot 17:00

Wok Live Cooking & Buffet van 13:00 tot 17:00

Online Reserveren

Maak een keuze
Contactgegevens

Groepen

Voor grote groepen (15 of meer personen) verzoeken wij u een mail te sturen naar info@jasmijngarden.nl of om telefonisch contact met ons op te nemen via 0592-373285. Heeft u nog meer wensen? Laat ons dit weten en wij zullen ons best doen om u te helpen.

KERST 2021

Reserveringen voor Eerste en Tweede Kerstdag worden uitsluitend telefonisch aangenomen. Bel 0592-373285!

Veelgestelde vragen

Het restaurant is onder andere ruimer opgezet en er zijn looppaden gecreëerd. Vóór het buffet is er een desinfectiezuil geplaatst waar de handen gedesinfecteerd kunnen worden, voordat men de opscheplepels aanraakt. De tafels en stoelen staan minimaal 1,5 meter uit elkaar en ons personeel draagt mondkapjes. Er zijn plekken aangewezen waar men op de Teppanyaki en Wok gewacht kan worden, terwijl uw eten bereid wordt. Is het te druk? Geef elkaar de ruimte, neem eens een kijkje bij het buffet en kom later terug.

Volgens het RIVM moet u thuisblijven bij verkoudheidsklachten bij uzelf, gezin en/of kennissen, familie of vrienden die u onlangs heeft ontmoet en ziek zijn geweest.

Wij hanteren een all-inclusive arrangement (inclusief softdrinks, bier en wijn). Tegen een vast bedrag geniet u minimaal 2 uur lang van ons uitgebreid warm- en koud buffet. Ook kunt u uw eigen ingrediënten samenstellen en deze laten wokken of vis- en vleesgerechten op de Teppan laten grillen. Kijk op onze homepagina voor een overzicht van al onze arrangementen.

Het is niet mogelijk om apart af te rekenen.

Ja! Indien u 65 jaar of ouder bent kunt u tegen een gereduceerd tarief eten. U krijgt €2,- euro korting op uw arrangement op vertoon van een geldige legitimatiebewijs. Deze actie is overigens niet geldig in combinatie met andere acties.

Indien u een maagverkleining heeft gehad, dan gelden de normale tarieven en kunt u helaas niet tegen een gereduceerd tarief eten.

TIJDELIJK NIET GELDIG! Wij hebben een leuke actie lopen voor de jarige. Hij/zij ontvangt namelijk 50% korting op zijn/haar arrangement bij minimaal 4 volwassenen en minimaal 3 betalende volwassenen. Deze actie is uitsluitend geldig in de week van de verjaardag en niet geldig in combinatie met andere acties.

Helaas is het niet mogelijk om verschillende arrangementen binnen één gezelschap/tafel te nemen.

Reserveren kan hier online of telefonisch via 0592-373285. Reserveringen voor diezelfde dag is aangeraden om telefonisch contact door te geven.

Ja.

Het aanbod is beperkt indien je een gluten/noten/lactose allergie hebt. Bij binnenkomst kunt u dit doorgeven aan één van onze medewerkers en hij/zij zal u vervolgens persoonlijk informeren over welke gerechten voor u geschikt zijn.

Het vegetarische aanbod is beperkt aanwezig. Bij binnenkomst kunt u dit doorgeven aan één van onze medewerkers en hij/zij zal u vervolgens persoonlijk informeren over welke gerechten voor u geschikt zijn.

Jazeker. De lift bevindt zich in de hal aan de linkerkant, vóór de ingang van het restaurant. Geef één van onze medewerkers op de begane grond uw aankomst door.

Ja, in ons restaurant bevindt zich een lift. Zolang de maatregelen van het RIVM gelden, wordt er verzocht om aan tafel te blijven zitten en om iemand van uw gezelschap de drankjes en gerechten voor u op te halen. Ook is er een invalidetoilet beschikbaar. Geef alstublieft aan bij het reserveren hoeveel rolstoelen in het gezelschap aanwezig zijn, zodat wij rekening kunnen houden met de tafelschikking.

Stuur een mail naar info@jasmijngarden.nl en wij proberen zo spoedig mogelijk uw vraag te beantwoorden.